WhatsApp Nasıl Yüklenir?

Yazar Murat Akgün on 2 Aralık 2012 Pazar | 14:45

WhatsApp Nedir ?

WhatsApp telefon numarası üzerinden ücretsiz mesajlaşma imkanı sunan bir programdır.WhatsApp'ı Anroid,iOS,BlackBerry ve bazı Nokia telefonları desteklemektedir.

WhatsApp İndir

WhatsApp İndir Android Market 
WhatsApp İndir App Store
WhatsApp İndir Nokia Ovi
WhatsApp İndir BlackBerry App World
WhatsApp İndir Windows Phone

WhatsApp QR Code:





Yukarıda size uygun platformdan WhatsApp programını indirip kurabilirsiniz.Programı kurduktan sonra kolay kurulum ile kurmalısınız.Daha sonra rehberinizdeki numaralardan WhatsApp uygulaması olanları listenize ekleyebilirsiniz.

WhatsApp Nasıl Yüklenir Resimli Anlatım

















416 yorum:

  1. benım tekefonum samsun s8000 nasıl yüklerim yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuz sanırım Android işletim sistemine sahip değil.Bu nedenle yükleyemezsiniz.

      Sil
    2. benim telefonum lg t310i nasıl yükleyebilirim ?

      Sil
  2. Benm telefonum nokia 5228 nsıl yükleyblrim yardmcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokia Ovi mağazasına girip indirebilirsiniz.İlgili link konunun başında mevcut.

      Sil
  3. nokia x2-01 icin nasil yukleye bilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokia Ovi mağazasına girip indirebilirsiniz.İlgili link konunun başında mevcut.

      Sil
  4. telefonunm nokia 603 whatssap için uygunmudur

    YanıtlaSil
  5. nokia 603e whatsapp indirmek mümkün müdür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam emin değilim ancak uygun diye tahmin ediyorum.Nokia Ovi mağazasından Whatsapp kelimesini aratırsanız bulabilirsiniz.

      Sil
  6. samsung e2222 nasil indirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef telefonunuz android işletim sistemine sahip olmadığı için yükleyemezsiniz.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Android Markete girip indirebilirsiniz.

      Sil
  8. benim telefonum ıphone 4s nasıl indirileceğini öğrendim fakar tek sorun ben faturalıyım fazla para gider mi sence ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi hattı kullanıyorsanız faturalı hattınıza göre internet paketleri mevcuttur.Bu paketlerden size uygun olanı (100mb,200mb vb.) seçerseniz hattınıza bu paketin ücreti dışında herhangi bir ücret yansımaz.İnterneti çok kullanmayan biri iseniz 100 mb size yeter.Biraz daha aktif kullanıyorsanız 200mb üzeri almanızı tavsiye ederim.

      Sil
  9. Selam ve öncelikle teşekkürler..
    Daha önce kullandığım programı formattan sonra telefona kurmama rağmen kullanamıyorum..telefon numaramı, ismimi yazıyorum en son devama basıyorum.."başlıyor, lütfen bekleyin" diyor ama bir türlü açmıyor..senkronizasyon vs yaptım ama olmadı.sorun nerde olabilir? (HTC one X)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunu daha önce duymadım.Ancak tek tavsiyem whatsapp'ı telefondan tamamen silip ardından tekrar yüklemeniz olacaktır.

      Sil
  10. Telefonum NOKIA x3 nasıl watsapp yükleyebilirim?

    YanıtlaSil
  11. bnm telefonum e 2652 whatsap yükleyebilirmiyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef telefonunuz android olmadığı için yükleyemezsiniz.

      Sil
  12. Benim Telefon Samsung s5620 Nasıl Yükleyebilirm :((.!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef telefonunuz android olmadığı için yükleyemezsiniz.

      Sil
  13. benim telefonum iphone4S app storeden whatsapp yazıyorum uygülamayı satın al diyorum ödeme bilgileri için devama dokun diyorum dokun diyorum apple kimliğini soruyor şlifreyi yazıp giriyorum hesap bilgileri çıkıyor onaylıyorum tekrardan onay gerekiyor diyor ve soruları baştan soruyor nasıl indirebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunu daha önce duymadım.Başka bir uygulama indirmeyi deneyin.İniyorsa sorun whatsapp programındadır.Belki bir güncelleme söz konusudur.İlerleyen günlerde bir daha deneyebilirsiniz.

      Sil
    2. bende de 4s var ve aynen dediğin sorun bende de oluyo.bende hala bi çözüm bulamadım sürekli apple şifremi giriyorum ve başa dönüyo.başkada uygulama bulamadım..sorun büyük

      Sil
  14. telefonum nokia x2-00 whatsapp ı gayet güzel kullamıyorum fakat çıkmak istediğimde gizleme oluyo çıkmak istediğimde tamamen nasıl kapatabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgim yok ancak tamamen kapatıldığında mesaj alamayabilirsiniz.Bu nedenle arka planda çalışması gerekir.

      Sil
  15. telefonum Nokia 5800 xpressmusic daha önce uygulamayı ovi den yüklemiştim. Sildim şimdi tekrar yüklemek istiyorum fakat yüklenmiyor.İndir butonu kapalı. Sizce ne yapabilirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen silinmemiş olabilir.Tüm dosyalarını silmeyi deneyin.Ya da netten indirip kablo yada bluetooth ile telefonunuza atabilirsiniz.Benim aklıma gelen yöntemler bunlar

      Sil
  16. benim telefonum samsung wave nasıl yükleyebilirim ve yüklemek için wifi yeterlimi internet paketi yok ama wifi ile internete girebiliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki wave whatsapp desteklemiyor.

      Sil
  17. telefonum turkcell maxiplus5 nasıl yükleyebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menüden markete girip daha sonra arama bölümüne whatsapp yazıp indirebilirsiniz.Menüde android market,google play store olarak da geçebilir.

      Sil
  18. samsung gts5233çe indirebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sistemi bada olduğu için yükleyemezsiniz.

      Sil
  19. telefonuma kod geldi ama kodu yazma yeri yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Numaranıza bir kod gönderdik.Lütfen aşağıdaki alana 6 haneli kodu girin diye bir bölüm çıkması gerekir.Ayrıntılı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

      Sil
  20. benim telefonum samsung b7300 windows phone ancak siteden yükleye tıkladığımda microsoft hesabı açmış olmanız gerekmektedir falan diyor yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows işletim sistemi microsoftun olduğu için microsoft hesabı ile oturum açmanızı istemiştir.Örneğin Android Google'ın ve içerik indirirken google oturumu açmanızı ister.

      Sil
  21. benim tel samsung s5620 whatsapp olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sistemi Bada olduğu için yükleyemezsiniz.

      Sil
  22. Samsung F480 whatsapp olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sistemi Bada olduğu için yükleyemezsiniz.

      Sil
  23. blackbery bold 9790 a nasıl yükleyebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. App marketten veya yazıdaki Blackberry linkinden indirebilirsiniz.

      Sil
  24. benim telefonum samsung s5270 whatsapp yükleyebilirmiiyimm?

    YanıtlaSil
  25. samsung C3510 telefonuna whatsap yüklenir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sisteminiz Android olmadığı için yükleyemezsiniz.

      Sil
  26. iyi günler iphone 4 kullanıyorum (kredi kartı kullanmıyorum)apple kimliğimi hesap girmeden aldım sadece ücretsiz uygulamaları indiriyorum whatsapp uygulamasını ücretli olduğu için indiremiyorum ücretsiz olarak nasıl indirebilirim (sadece iphone için mi ücretli nokia ovi sitesinde ücretsiz görünüyor)ücretsiz indirebilirmiyim? saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iphone için de ücretsiz olması lazım.Sadece 1 yıl sonra ücret istiyor diye biliyorum.

      Sil
    2. Üstelik bu adreste indirme linki verilmiş yazının sonunda.İndirip telefonunuza aktarabilirsiniz. http://www.tamindir.com/whatsapp-iphone-uygulamasi-ucretsiz-hale-geldi_h-1819

      Sil
  27. telefonum samsung s5380d whatsapp nasıl yükleyebilirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sisteminiz Bada OS olduğu için yükleyemezsiiz.

      Sil
  28. telefonum 5270 yukleyemessinz yazmışsınz başkasına ama menude samsung apps çıkıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Samsung Apps çıksa bile aradığınızda whatsapp bulamazsınız.

      Sil
  29. hıçmi imkan yok yaa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef şu an bada için whatsapp mevcut değil.İlerleyen zamanlar ne gösterir bilinmez.

      Sil
  30. Telefonum T11 nasıl indirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android Market(Google Play) uygulamasından indirebilirsiniz.

      Sil
  31. telefonun xperia x10 androit işetim sistemm var whatsapp nasıl indirebilirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android Market(Google Play) uygulamasından indirebilirsiniz.

      Sil
  32. benm telefonum samsung omnia i900 buna nasıl whatsapp yukleyebılırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows app markette arayip bulabilirsiniz

      Sil
  33. wındows app market yok yalnız benım telefonumda aradım ama bulamadım onu nasıl bulucam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsletim sisteminiz windows gozukuyor.Eger windows ise windows icin whatsapp diye aratip bulabilirsiniz.

      Sil
  34. iyi günler murat bey benim telefonum android işletim sistemli htc magic ancak bi türlü indiremiyorum google play storeda bu öğe cihazınızla uyumlu değil diyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google uzerinden htc magic whatsapp kelime grubunu aratin.İndirip bluetooth yoluyla aktarin yada direkt telefonunuzdan google girip ordan indirmeyi deneyebilirsiniz.

      Sil
  35. nokia 5800 XpressMusic nasıl yukleyebilirim imkanım var mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokia ovi uygulamasindan indirebilirsiniz.

      Sil
  36. samsung s3570 e nasıl yükleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sisteminiz android olmadığı için yükleyemezsiniz.

      Sil
  37. merhabalar ben yurtdisinda yasadigim icin pek bilgim yok oradaki sistemden arkadasim iphone 5 aldi ve whatsapp yuklemek istiyor fakat burada ucretli oradada ucretlimi ? oranin sistemi nasil ben buradan wi-fi kullanip cok rahat girebiliyorum. orada ucretsiz yuklememiz mumkun mu ? eger mumkunse nasil ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef buradaki sistem de aynı.iphone için whatsapp uygulaması ücretli.Ancak android telefonlarda google play store uzerinden ücretsiz olarak indirip 1 yıl ücretsiz kullanabiliyorsunuz.

      Sil
  38. Avea intouch nasıl yuklucem ve sd cartına nereye atıcam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store uygulamasindan indirebilirsiniz.SD karta yüklemek için ayarlardan uygulamaların nereye yukleneceğini ayarlayabilirsiniz.

      Sil
  39. telefonum samsung gt 3653 nasıl yüklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sisteminiz desteklemediği için yükleyemezsiniz.

      Sil
  40. Telefonum nokia 7230 whatsaap yüklenir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir bilgim yok ancak ovi uygulamasından arayabilirsiniz.

      Sil
  41. telefonum samsung wifi 5233w whatsaap yüklenir mi

    YanıtlaSil
  42. Merhaba..whatsapp da mevcut hesap silindikten sonra tekrar ayni numara ile hesap acilabilir mi??..tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir bilgim yok ancak büyük ihtimalle aynı numara ile açabilirsiniz.

      Sil
  43. telefonum samsung S5360 galaxy young whatsapp yüklenir mi ? bide kontür ve faturalida nasil oluyo ikisinede net oaketi gerekmiyo mu? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store`den indirebilirsiniz.İnternet paketi olmadan ve tl olmadan whatsapp kullanan kontorlu hatlar var.Faturalı konusunda bir bilgim yok.

      Sil
  44. benim telefonum samsung s3570 whatsapp indirebilir miyim

    YanıtlaSil
  45. İnternet paketi olmadan ve tl olmadan whatsapp kullanan kontorlu hatlar nasıl oluyor? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bir bilgim yok ancak böyle kullananları duymuştum.Sadece gelen resimleri açamıyorlar,normal mesaj atabiliyorlar.

      Sil
  46. telefonum samsung s5603 whatsapp nasıl indirebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşletim sisteminiz android olmadığı için yükleyemezsiniz.

      Sil
  47. telefonum nokia x3-02 whatsapp yükledim çalışıyor ilk 1 yıl ücretsiz dediniz ama giremiyorum neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk 1 yıl ucretsiz olan program.Yani programı kullanmaniz ucretli.1 yıl sonra programı kullanmak için lisans parası ödemeniz gerekiyor.

      Sil
  48. telefonum 5800 Xpress music oviden denedim ama olmuyor nasıl yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oviden yüklenmesi gerek.Sorun nedir söylerseniz daha çok yardımcı olabilirim.

      Sil
  49. s5620 lere monte android diye birşey cıkmıs dogru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bir haber okumadım bilgim yok ne yazık ki.

      Sil
  50. benm telefonum gt s5270 yükleyebilir miym ve yükleyeblirsem nasıl yükleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuza whatsapp yükleyemezsiniz.

      Sil
  51. merhabalar benim telefonum samsung sg 5233 w whatsapp nasıl yükleyebilirim
    lütfen acil yardım eder misiniz

    YanıtlaSil
  52. Htc öne x modeline nasıl watsapp yukleriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store girip arama bölümüne whatsapp yazıp indirebilirsiniz.

      Sil
  53. lg t310 a indirebilirmiyim

    YanıtlaSil
  54. Whatsappi mesajlasmam bitince nasil kapatacagim..yada gorunmez veya cevrimdisi gibi ayarlayabilirim....telefonum samsung note 2...tesekkurler simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayarlardan hesabinizi silin.Daha sona tekrar kullanmak istediğinizde hesabınızı tekrar eklersiniz.

      Sil
  55. Benim telefonum galaxy young indirebilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store uzerinden indirebilirsiniz.

      Sil
  56. Telefonum nokia e7 whatsapp indirebilirmiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokia Ovi'den whatsapp diye aratın.Büyük bir ihtimalle olması gerek.

      Sil
  57. Telefonum samsung galaxy ace. Whatsaapı önceden sildim geri yüklemek istiyorum ama her yüklemek istediğimde ''Kimlik doğrulama gerekli, Google hesabınızla oturum açmalısınız'' diyor. gmail hesabımı bilgisayarımdanda telefonumdada açıyorum ama yinede aynı hatayı veriyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir hesap ile oturum açmayı deneyin.Yine olmazsa bahsettiği kimlik kredi kartı olabilir.Uygulama ücret isteyebilir.

      Sil
  58. gts 3650 acaba indiremezmiyimm ?

    YanıtlaSil
  59. ya benim telefonum nokia C3 nası yükleyebilirim yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokia Ovi mağazasına girin.Orada bulabilirsiniz.

      Sil
  60. telefonum samsung s5620 yükleyebilirmiyim ??

    YanıtlaSil
  61. benim telefonumun markasını tam bilemiyorum cok aceleye gelerek almöıştım bir sorum olcak whatsapp ı nasıl indirebilirim . markası Lgıp 531a

    YanıtlaSil
  62. Samsung S5300 Galaxy Pocket yükleyebilirim mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store uzerinden indirebilirsiniz.

      Sil
    2. galaxy mini s5570 whatsapp yükleyebilirmiyim ? ve nasıl yükleyebilirim ? yardımcı olursan sevinirim .
      tşkkür ederim .

      Sil
    3. Google play store girin.Arama bölümüne whatsapp yazın ve indirin.

      Sil
  63. galaxy note 2 whatsapp nasıl yüklenir??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store girip indirebilirsiniz.

      Sil
  64. benim telefonum nokia 6300 nasıl indirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam bilmiyorum nokia ovi mağazasına girip aratın eğer çıkarsa yükleyebilirsiniz.

      Sil
  65. samsun galaxy s 5360 yüklenir mi whatsapp ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store uzerinden yukleyebilirsiniz.

      Sil
  66. benim samsun omnia ben indirdim android için ama açılmıyo uygulamayı açmam için birşey daha yüklemem gerek sanırım bulunamadı gibi bi hata veriyo ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  67. telefonum samsung chat 335 whatsapp yapma olasılığım ne ??

    YanıtlaSil
  68. samsung C3510 a whatsapp yüklenirmi?

    YanıtlaSil
  69. bnm tlfnum turkcell t20 ama vodafone hat kullanıyorum acaba whatsapp yukleyebılırmıyım ?

    YanıtlaSil
  70. samsung gt-b5722 whatsapp yükleneblir mi

    YanıtlaSil
  71. telefonum samaung 3850 whatsaap yüklenirmi?

    YanıtlaSil
  72. benim telefon da nokıa 603 nasıl kurabilirim?

    YanıtlaSil
  73. beniim iphone 5 ama bir türlü ücretsiz bulamadım :S

    YanıtlaSil
  74. merhaba,faturasız hat kullanıyorum, eskiden nokia kullanırken kontör ile whatsapp yükleyebiliyordum, şimdi phone 5 e whatsapp yuklemeye calsıyorum ancak surekli kredi kartı istiyor, kontör ile satın alamaz mıyım? bir yolu yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokia ve androidde ucretsiz ancak iphone da ucretli.

      Sil
  75. galaxy mini S5570 whatsapp yüklenirmi ? yüklersemde nasıl yükleyebilirim ?
    herangi bi bilgi verip yardımcı olursanız sevinirim.
    teşkkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store girip,arama bölümüne whatsapp yazip indirebilirsiniz.

      Sil
  76. Telefonum samsung s3353 yüklüyebilirim miyim ve nasıl nerden yüklüyebilirim ?

    YanıtlaSil
  77. samsung f480 yuklenır mı..?

    YanıtlaSil
  78. benim telefonum samsung young whatsapp yüklenirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. google play store girip indirebilirsiniz.

      Sil
  79. mrb benim tlf ipone 4 whatsapp ı ücretli indirmeye çalışıyorum ama benden kredi kartı bilgileri istiyor yükleyemedim. bu tutarın otomatik hattıma yansıması gerkmiyrmu ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ücret hattınızdan kesilmiyor.Kredi kartı ile hesap oluşturup satın almanız gerek.Apple marketin sistemi bu şekilde işliyor.

      Sil
  80. samsung galaxy ace telefona whatsapp yükleyemedim gelen mesajda içerik desteklenmiyor yazıyor başlatılamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galaxy ace whatsapp yüklenmesi lazım.Silip baştan yüklemeyi deneyin.

      Sil
  81. Samsung c3510 cep telefonuna whatsapp yükleniyor mu ?

    YanıtlaSil
  82. MERHABA.BENİM TELEFONUM SAMSUNG S5603 WHATSAPP'A UYGUN MUDUR ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef telefonunuz desteklemiyor.

      Sil
  83. merhaba... s7562 samsung telefona bu programı nasıl yukluyebilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store girip indirebilirsiniz.

      Sil
  84. Benim tel s3 mini.nasil indirebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store girip indirebilirsiniz.

      Sil
  85. Abi sende ne sabır varmış, her insana tek tek aynı şeyi yazmışsın,helal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardımcı olabilmek adına buralardayım ancak biraz haklısın çoğu insan yorumları okumak yerine yorum yapıp sormayı tercih ediyor :)

      Sil
  86. Whatsapp ı kullanmak ve yüklemek için interet paketi olması gerekiyo mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüklemek için interneti kullanmanız gerekir.Kullanmak için ise internet paketiniz olmalı.Aksi halde tl bakiyenizden düşer.

      Sil
  87. bütün yazilari okudum ve bisey sormak istiyorum....whatsapp kontörlü telefondan kullanmak istiyorum ve yeni tel.almayi düsünüyorum..hangi marka telefonu önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android almanızı öneririm.Galaxy Ace düşük fiyatı ile işinizi görebilir.Bütçeniz yeter ise Galaxy Wonder,Galaxy S3 almanızı da tavsiye ederim.

      Sil
  88. cok tsk ediyorum murat bey yardimlariniz icin sagolun.....

    YanıtlaSil
  89. telefonum nokia c300 whatsappdan numara kaydimi tamamen silmek istiyorum.Lutfen yardimci ola bilirseniz nasil sile bilirim?Yardiminiz icin Onceden tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. WhatsApp'ı açın ve Seçenekler > Hakkında > Hesap Bilgileri > Seçenekler > Hesabı Sil'e gidin.Daha sonra gerekli işlemleri yapın.Yukarıdaki gibi adımlar yoksa aşağıdakini uygulayın
      WhatsApp'ı açın ve Seçenekler > Ayarlar > Hesabımı Sil'e gidin.[Hesabımı Sil]i seçin ve telefonunuzda WhatsApp'a kayıtlı numarayı girin

      Sil
  90. benım telım turkcel maxiplus5 nasıl ındırebılırım yardımcı olurmusun???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store girip indirebilirsiniz.

      Sil
  91. merhaba benim telefonum blackberry 9900 whatsapp yükledim fakat desteklenmiyor diyerek açılmıyor ne yapmalıyım? lütfen bir cevap yazın :(

    YanıtlaSil
  92. benim telefonun samsung gts 357 chaton whatsapp yükleyebilir miyim

    YanıtlaSil
  93. samsung corby telefonuna whatsapp indirilebilir mi ? android işlemcisi var mı ? yoksa nasıl indirebiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android işletim sistemi yok ne yazık ki.Bu yüzden yükleyemezsiniz.

      Sil
  94. merhaba , iphone 4 kullanıcısıyım.son iki gündür whatsapp'ım kapalıyken yazılan mesajlar bıldırım olarak bana gelmiyor ,ancak açtıktan sonra ıletılıp bana geliyor. ınternet paketım yok ama uzun zamandır bu sekılde kullanıyorum modem olmadığı zaman tlden düşüyordu. Silip tekrar yüklesem yenıden kredı kartı vs ıslemlerıne tabi olucak mıyım ? şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulamayı indirdiğinizde bu hesabınıza işlenir ve daha sonra indirdiğinizde tekrar ücret alınmaz.Yani daha önceden satın aldığınız hesap ile alırsanız ücret ödemezsiniz.Diğer sorun olan bildirim gelmemesini de bilmiyorum.Büyük bir ihtimal internete bağlanamadığı içindir.

      Sil
  95. Galaxy s3 mini kullanıyorum play store dan oyun vs whatsapp indirdim yuklenmenin sonunda yeterli alan yok diyor, bütün fotolari videolari silsem tekrar yuklesem busefer işe yarar mı

    YanıtlaSil
  96. merhaba benim telefonun samsung s3570 whatsapp yükleyebilir miyim?

    YanıtlaSil
  97. merhaba.Telefonum samsung s5620 mesajları baloncuk şeklinde yapmak istiyorum acaba nasıl yapabilirim ?

    YanıtlaSil
  98. benim telefonum turkcell maxi plus 5 whatsapp nasıl yükleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google play store den yükleyebilirsiniz.

      Sil
  99. samsung wifi nasıl yükleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim telefonum s5620 mesajları baloncuk şeklinde yapamaz mıyım

      Sil