Samsung Galaxy S3 mü iPhone 4S mi?

Yazar Murat Akgün on 3 Temmuz 2012 Salı | 23:31




Son zamanların 2 popüler telefonu.iPhone 4S Samsung Galaxy S3.Peki hangisi daha iyi ? Hangisi daha üstün ?Bir çok konudan topladığım bilgilerimi kendi yorumumla sizlere sunmaya çalışacağım.

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki 2 telefonda mükemmel ötesi bir telefon yani ikisinden birini aldığınızda pişmanlık yaşamanız söz konusu bile değil.Çünkü ikisi de alanının en iyi telefonu.

Bir çok forum okudum ve bunları madde madde sıralayacağım.Hem okuma açısından kolaylık sağlayacak hem de karar vermeniz açısından.

  • Telefon üzerinde daha fazla kontrol sahibi olmak istiyorsanız, S3 alın.
  • Ama bunları yapmayacaksanız, sadece şöyle güzel, konforlu, hızlı yani her şeyi hazırlanmış bir telefon almak istiyorsanız 4S alın.
  • Androidin uygulamaları appstore'dan fazla
  • Android'in marketinde bir çok uygulama vardır.Appstore'da ise bu sayı azdır ancak kaliteli uygulamalar mevcuttur.
  • İphone 4S kamerası Galaxy S3'e göre daha iyidir.
Forumlardan okuduklarımdan çıkardıklarıma göre bir çok kişi için Samsung Galaxy'i Apple firmasından kopyalamış.Yani bir çoğuna göre iPhone yapar,Samsung kopyalar.

Benim yorumumu katmak gerekirse Apple profesyonel ve daima bir sonraki modeli geliştirmeye çalışan bir şirket.Yani yapacakları yaptıklarından daima iyidir.Samsung ise bütün telefonları arasında daima gözde olan 1 adet telefon yapar ve şu an için o isim Galaxy S3.

PcExtra sitesi bu iki telefonun özelliklerini puanlayıp karşılaştırmış.İşte o karşılaştırma:


Samsung Galaxy S3Apple iPhone 4S
Fiyat puanı2,53
Egonomi puanı88
Ekran puanı9,57,5
Performans puanı107,5
Uygulamalar puanı8,510
Özellikler puanı9,59
Network bağlantı puanı108
Hacker özellikleri puanı108
Pil süresi puanı107
Genel Kullanım puanı1010
Genel Toplam8878

Peki sizce iPhone 4S mi yoksa Samsung Galaxy S3 mü ?

26 yorum:

  1. iPhone 4S bence bizzat inceledim

    YanıtlaSil
  2. bence 4s hemde ikinci elinde bile zarar ettirmez samsung kadar galaxy s3 de iyi ama bence cok büyük ve cogu yeri plastik kalite farki var

    YanıtlaSil
  3. İkisinin kıyaslanması bile saçma.Uluslararası bilişim fuarında geçen sene s2 4s'i açık ara geçerek en iyi akıllı telefon seçildi. Kaldı ki s3 ü kıyaslayamazsınız.

    YanıtlaSil
  4. galaksi s3 açık ara farkla

    YanıtlaSil
  5. galaxy s3 süper bşey herkese tavsiye ediyorum fiyatıda çok uygun.

    YanıtlaSil
  6. Bence bu ikisi arasında kaldı iseniz iphone 4s alın kesinlikle galxy s3e kötü diyemem ama ben 4s alacağım

    YanıtlaSil
  7. Kalite istiyorsanız ve teknolojide son noktaya kadar cihazınızı kullanmıyorsanız Iphone 4S çok iyi bir telefon tavsiye ederim sadece cihazın kasası bile birçok şeyi anlamamız için yeter bence, saygılar.

    YanıtlaSil
  8. Ya arkadaş zevkler ve renkler tartışılamaz çok komiksiniz ya:-)

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar Şu an iPohen 4S 16GB ve Samsung Galaxy 3S 16GB Kullanmakyaım ;

    iPhone Kullaanlar Bilirler iPhone 4S 'te kısıtlısınız her istediğnizi gerçekleştiremezsiniz ve SD Kart genişleme yok
    ama SAMSUNG GALAXY S3 16 GB Hafıza + SD HAfıza Kartı 64GB Kadar Destekliyor ve 2 GB Ram var Kullanmayanlara Tavsiyem Özgürlüğü seviyorsanız SAMSUNG GALAXY S3 Derim Tabi Takdir ve karar sizin...

    YanıtlaSil
  10. Pardon SAMSUNG GALAXY S3 RAM 2GB Değil 1GB'tır

    YanıtlaSil
  11. Galaxy S3 güzel bir cihaz olabilir ancak biraz ram'i zorlayınca şişiyor Iphone 4S de böyle bir şey mümkün değil, ayrıca 64gb 4S alabilirsiniz, teknolojiyi ve kaliteyi cihazına yansıtan Iphone olduğunu düşünüyorum tabi bu benim şahsi fikrim saygılar.

    YanıtlaSil
  12. ben ikisi arasında kaldım ama iphone 4s alıcam artık her zaman iphone kalitelidir galaxy s3 2-3 ay snra çok ucuzlar ama iphon da böyle bişey söz konusu değildir bir üst modeli çıkmasına rağmen

    YanıtlaSil
  13. ya arkadaşlar S3 te çok problem var diye konuşuluyo yok ses olayı yok kendiliğinden kapanma olayı felan saha düne kadar kafamda S3 almak vardı ama yorumları okuyunca açıkçası korktum almaktan sonuçta iyi bir para vercem tlf na

    YanıtlaSil
  14. yanlızadam1905 ben ipone kullanıcıyım gerçi biraz eski modeli ama yinede memnun sayılırım ama S3 görünce ondan almayı düşünüyodum ama yorumlara bakınca S3 çok problem yaratıyo diye yorumlar görünce korktum

    YanıtlaSil
  15. iphone 4S 'in malzemesi daha kaliteli ayrıca birçok orta sınıf android telefon örneğin samsung galaxy ace 2 kaliteli oyunları desteklemezken iphone 3GS destekliyor.
    IOS farkı ...

    YanıtlaSil
  16. elmadan şaşmayın arkadaşlar ;)

    YanıtlaSil
  17. ıphone 4s in karızması yeter özellikleri ortada s3 almayın

    YanıtlaSil
  18. iPhone 4s kullanıcısıyım. Galaxy S3 özellikler bakımından çok şişiriliyor. Galaxy s3 ram i için 8gb diyen arkadaşım var. Açıkça iPhone 4s kırar geçirir :D iPhone a uzanamayanlar s3 daha iyi derler geçerler. Samsung severler herzaman apple ı kıskanmışlardır.
    iPhone 4s <3

    Not: iPhone 5 ve 4s benim için aynı.

    YanıtlaSil
  19. bende bu iki telefon arasında kaldım sizce hangisini almalıyım? telden müzik dinlerim, face twitter falan çok girerim, telle foto çok çekerim ve ben 15 yaşındayım sizce ben hangi teli almalıyım ????? lütfen yardım edin...:)

    YanıtlaSil
  20. CEVAP: Adsız 2 Aralık 2012 22:36

    iPhone uygulamalar için ücret isteyebiliyor.Yaşınıza ve isteklerinize uygun olarak Galaxy S3 tavsiye ederim.Size yeter,artar bile.

    YanıtlaSil
  21. iPhone kullananların gözü elmadan şaşmaz diyodum ama :-/
    ben iphone 4s kullanıyodum
    şuan galaxy s3 aldım ve her anlamda cok iyi
    açık ara fark var
    kesinlikle problem yok
    tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  22. kesinlikle galaxy s3

    YanıtlaSil
  23. Tartışılmaz s3 bende var salaklik edip $ s almayin

    YanıtlaSil
  24. tabikide 4s s3 dayanıksız bir düşüşte parçalanıyor ekranı ama iphone dayanıklı

    YanıtlaSil