Ana Sayfa » , , , , , » Flash Yapım Aşamasında İndex İndir

Flash Yapım Aşamasında İndex İndir

Yazar Murat Akgün on 25 Haziran 2012 Pazartesi | 21:45

Bir forumda gezerken gördüğüm bu hoş flash yapım aşamasında indexini paylaşmak istiyorum.İndex'te müzik çalıyor ve işçi arkadaşlar işlerini bırakıp o müzikte dans ediyorlar.Beğeneceğinizi düşündüğüm bir index.

Ayarlar:
Genel Ayarlar İndex.html ve Data.xml'den Yapılmaktadır
Sound.mp3'e İstediğiniz Müziği Koyabilrsiniz


teknobeyin blogunda demosu bulunmakta onu da sizle paylaşacağım.



Demo
   

17 yorum:

  1. Peki dostum koymussun emeğine sağlık birde rar şifresini eklesen harika olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evden eve nakliyat www.yoruknakliyat.com

      Sil
    2. www.yoruknakliyat.com evden eve nakliyat ev taşıma eşya depolama

      Sil
    3. evden eve nakliyat www.yoruknakliyat.com

      Sil
  2. Hocam bir yanlışınız var çünkü rar şifresiz zaten.

    YanıtlaSil
  3. Hocam şu 1 Nİsan Yazısını nasıl degistirecegiz

    YanıtlaSil
  4. 1 Nisan yazısı derken anlayamadım sorunuzu.

    YanıtlaSil
  5. Çok özür dilerim hocam ben farklı bir yerden indirmiştim bu arada siteniz muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
  6. Estafurullah :) Teşekkür ederim.Bu güzel sözlerle daha da iyi yerlere gelmek içten bile değil :)

    YanıtlaSil
  7. şarkının adı neydi bilen var mı?

    YanıtlaSil
  8. Allah Razı olsun kardeş çok yardımcı oldu.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Yazı karakteri türkçe karakterleri desteklemiyor , font'u nerden değiştirebilirim?

    YanıtlaSil
  10. Evet türkçe karakter desteklemiyor.Çözümüne baktım ancak öyle kodlanmış sanırım düzeltemedim.Kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  11. yav açılmıyor artık site :/ şarkının adı neydi bulamadım bir türlü..

    YanıtlaSil
  12. harika paylaşım teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Güzel bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. yörük evden eve nakliyat artık taşımanız daha kolay www.yoruknakliyat.com

    YanıtlaSil