Ana Sayfa » , , , , , » Facebook Hesabını Kalıcı Olarak Silme

Facebook Hesabını Kalıcı Olarak Silme

Yazar Murat Akgün on 25 Haziran 2012 Pazartesi | 23:29

Facebook hesabını kalıcı olarak silmeniz mümkün.Anlatacağım yöntem ile hesabınız donmaz,tamamen silinir ve geri dönüş yoktur.

Hesabınızı silmek için buraya tıklayın.Daha sonra karşınıza çıkan ekranda Gönder tuşuna basınız.
Dikkat etmeniz gereken nokta ise hesabınız 15 gün içinde tamamen silinir.Bu sürede paylaştıklarınız,bilgileriniz silinir ve bir daha profilinize giriş yapamazsınız.

Ayrıca hesabınız silinmeden önceki 15 gün içinde kararınızı değiştirirseniz,hesabınızı kurtarabilirsiniz.

6 yorum:

  1. Merhabalar ben bir şey öğrenmek istiyorum. İlk olarak Facebook Hesap Silme girişiminde bulunduk ve hesabımız 15 gün sonra tamamen silindi. Peki sonrasında aynı mail adresimiz ile yeni bir hesap açabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak bilmiyorum ancak tahminim açılabilir herhalde.Tamamen tahmin olarak söylüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hesaba bağlı facebook hesabı yoksa açılabiliyor. Daha önce silmiş olmanız önemli değil.

    YanıtlaSil
  4. ben hesabimi sildim ve o mail uzerine yeni actim

    YanıtlaSil
  5. Ya ben facebook hesabimi sildim ama biseyi merak ediyorum butun mesajlarimda silinde deyilmi yani facebook kayitlarindan telekomdan herseyden konusmalarimda silindi deyilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Silindi.Ancak bütün mesajlar,fotoğraflar facebook'un veri tabanında saklanır.Tabii bunlara ulaşmak epey zordur.

      Sil